Pagina's

vrijdag 12 februari 2016

Feestje

Een week geleden vierden we het feestje voor jongste dochter. Eigenlijk vergeet ik bij zoiets zo'n beetje om foto's te maken. Maar toch nog even een kleine impressie!


En wat doe je nu op een feestje van een 7-jarig meisje? Dan laat je de meiden prinsessenrokjes knopen! Ik maakte vooraf al de glimmende onder- of bovenrokjes (net zoals ze het zelf willen dragen). 


Op het feestje zelf maakte ik voor elk meisje een elastieken tailleband op maat. Het valt mij op dat de meiden zo'n naaimachine echt super interessant vinden! Vervolgens mochten ze zelf heel veel tule stroken om het elastiek knopen. Eerlijk is eerlijk: een beetje hulp was best welkom, dus hebben wij zelf ook nog wel wat afgeknoopt!


Er werden 80 nageltjes gelakt! Natuurlijk in roze enzo, wat anders?


Deze kroontjes lagen al geknipt klaar en werden op het feestje nog weer versierd met die leuke diamant stickers (hoe moet ik het anders noemen?). 

Met iets lekkers in de kroon, boven op hun hoofd, gingen de prinsessen weer naar huis!

5 opmerkingen:

  1. Top idee om de meisjes zo bezig te houden.Dat kroontje met snoepgoed erin vind ik super leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Altijd leuk als ze zelf iets maken.

    BeantwoordenVerwijderen