Pagina's

maandag 8 februari 2016

Traktatie

Pfff... verjaardag vieren en een feestje organiseren neemt veel tijd in beslag! Maar: ook weer super leuk om te doen. Hier nog even een fotootje van de traktatie: 


Uit het boek Vive la vie van Ingthings kopieerde ik de bladzijde met de strikjes op groen papier. Elk strikje werd op een stevig papiertje geplakt en uitgeknipt! 


In de servetjes heb ik een handje pepsels verstopt. Plakbandje erop, knijpertje aan het pakketje en klaar!


Simpel, maar toch een mand vol met lekkers om uit te delen!

p.s. heeft er iemand een super goede tip voor een handige papierschaar???

5 opmerkingen:

  1. Weinig papierervaring hier, dus ik kan je helaas niet helpen.
    Kei leuke en originele traktaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee weer ...
    Heerlijk om zo'n fijne attentie te krijgen ...
    Fijne start van de week ...
    Lieve & Creatieve Groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er gezellig uit! En lekker. Ook geen papier knutselaar...dus geen tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige traktatie.
    Ja een papierschaar... Die van mij is inmiddels 36 jaar oud. Ik kreeg m van mijn tweede moeder , hij doet het nog steeds super goed en niog steeds heel erg blij mee.
    Voor mijn dochter heb ik m bij V&D gekocht en meteen erbij vermeld dat ie alleen gebruikt mag worden voor papier, want dat is denk de grote kloe van het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen