Pagina's

zaterdag 19 maart 2016

gebreide vlaggetjes

In dit bericht liet ik jullie al gehaakte vlaggetjes zien. Ik vroeg me af of je ook vlaggetjes kan breien en dus ging ik proberen... 

Eerst een beetje te groot en vervolgens weer net te klein, maar uiteindelijk gewoon perfect!


Vind ik dan hè?


Aan de onderkant knoopte ik aan de begindraad een kraaltje. Leuk, maar ook gemakkelijk: weer een draadje minder wegsteken...


Alle kleurtjes bij elkaar!


Wat vinden jullie ervan? Zou je het ook eens uit willen proberen?

6 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan, met het pareltje onderaan het vlaggetje maakt het compleet! Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wil nog wel eens vlaggetjes maken, maar of ik die ga breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh... Dat parelkraaltje onderaan maakt het af. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg vooral dat pareltjes eronder!
    net wat je fijn vind haken of breien denk ik!?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dit zou ik ook wel willen proberen! Hele erg leuk! Patroontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen