Pagina's

dinsdag 15 maart 2016

Klein project

Wat leuk om de reacties te lezen op de plaid! Dank jullie wel!!

Na zo'n groot project is het fijn om iets kleins te maken. Zomaar op een maandagmorgen even gaan zitten met een glazen potje (gered van de glasbak). 


Het patroontje komt uit het boek Puur Haken van Crejjtion. Bij het laatste randje heb ik niet meer de beschrijving gevolgd, maar heb zomaar wat gedaan... Misschien kan dat randje dus nog wel iets netter, maar ik ben er eigenlijk best tevreden mee!


Het knoopje maakt het af, vinden jullie ook niet? 

6 opmerkingen:

  1. ja dat bloemetje vind ik het inderdaad afmaken, leuk potje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd...super leuk met het knoopje!

    Je plaid is heel erg mooi geworden. En zo groot....
    Ik kan me voorstellen dat het een heek karwei was om hem te maken. Maar nu hij af is heb je er veel voldoening van, niet?
    Mooie kleuren ook!

    Fijne avond.

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden. Ik ben ook bezig met potjes omhaken.
    En inderdaad maakt het lieve knoopje het potje af.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpele haaksels zijn vaak gewoon de mooiste, de schoonheid van iets eenvoudigs Super leuk gedaan!
    Lieve Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn de kleine dingen die zo mooi kunnen zijn. Het knoopje maakt het potje extra mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen