Pagina's

zaterdag 12 maart 2016

plaid

In de afgelopen weken heb ik flink door gehaakt om de plaid voor oudste dochter af te krijgen. En het is gelukt! 


Het is een heerlijke warme deken geworden. Ik gebruikte de mooie wol Julia van Zeeman en haakte deze met haaknaald 9. Samen met oudste dochter zocht ik de kleuren uit. 


Ik vond het wel heel lastig om de ruiten mooi aan elkaar te krijgen. En eerlijk is eerlijk: ik weet ook niet of ik dit nog een keer ga doen voor zo'n groot project!


Even een kijkje over de hele deken! Blij mee. 

19 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden!
    Knap gedaan!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele klus, maar hij is wel echt prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je hebt de ruiten gelukkig goed gekregen..pff..wat een klus dit deken, wel erg mooi!
    Heeft ze deze kleuren op haar kamer?
    Nu 'mag' je weer met iets nieuws beginnen toch? hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft een rustige basic kamer, dus eigenlijk is dat dan ook zo weer aan te passen! gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Wat is ie mooi,vind de kleuren ook apart maat zo passend bij elaar ,de witte rand geeft net wat extras

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De ruit is erg leuk, maar ik snap dat het aan elkaar maken niet leuk is... Was de moeite wel waard zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende deken, mooie kleurencombinatie, warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende deken, mooie kleurencombinatie, warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren, prachtig patroon en een super eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie deken in prachtige kleuren. Het is een flinke klus, maar het resultaat is prachtig. Knap gemaakt.
    Ik wist niet dat Zeeman Julia in dit soort kleuren verkoopt. Bij de Zeeman in mijn dorp heb ik ze nog nooit gezien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hennie, wat een prachtige deken is het geworden! Het lijkt mij ook een hele klus om alle ruitjes aan elkaar te haken.. poeh! Nu weet op naar leuke nieuwe projectjes :) xx Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kunt er trots op zijn, erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige deken geworden, daar zal je veel plezier van hebben! EN nu met de schapewol aan de slag, ik ben benieuwd wat dat gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat dat een kussenhoesje wordt! Eerst nog even de juiste breinaalden op de kop tikken. gr. Hennie

      Verwijderen
  13. Super leuk en mooi geworden! Het aan elkaar zetten is altijd een lastige klus maar ik vind het goed gelukt hoor. We zijn altijd zelf te kritisch naar onze eigen werk he ;-)
    Lieve groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh, prachtig geworden!! Wat een werk, maar het ziet er top uit!!
    Hier ligt al 2 jaar een granny-in-de-maak-deken in de kast...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien na al die complimentje dat je het nog wel eens wilt doen ;-) De deken is echt super mooi, ook de kleurencombi. Gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen