Pagina's

donderdag 19 mei 2016

Delfts Blauw

Toen ik voor het eerst een fotootje plaatste op Instagram van dit project, kreeg ik de reactie: het doet denken aan Delfts Blauw. En ja, het is inderdaad een Delfts Blauwe omslagdoek geworden!


De Delfts Blauwe omslagdoek heb ik gehaakt voor jongste dochter. De blauwe bolletjes kreeg ik allemaal van Wolplein, bij de opname van de kerstspecial van Koffie en Wol.


Als extra bolletje voegde ik wit toe (byClaire Nr. 1). Aangezien het allemaal verschillende diktes garen waren, heb ik even moeten proberen voor een geschikte haaknaald. Met nummer 4 ging het prima!


5 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch mooie omslagdoek!! Mooi gecombineerd!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch! Vooral het kleurrijke randje maakt me vrolijk!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden die omslagdoek!
    Vooral dat randje maakt het voor je dochter lekker vrolijk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je drie verschillende randjes en patronen combineerd tot één geheel, erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden Hennie! En wat was het leuk om je vorige week weer even echt te zien en te spreken.
    X Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen