Pagina's

donderdag 9 juni 2016

Tunisch haken

Oh oh, dan gebeurt het mij dus ook... mijn laatste bericht was van 19 mei en nu is het alweer 9 juni!! En net zoals je het dan op de andere blogs leest: niet dat er hier niets gebeurt, er gebeurt juist heel veel!! De komende tijd dus minder berichtjes dan jullie van mij gewend zijn. Wil je het toch allemaal een beetje volgen, kijk dan op Instagram: @kreamade.

En dan nu: tunisch haken!


Ik haakte dit super leuke etuitje voor mijn groeiende verzameling haaknaalden. 


Het gebruikte garen is een combi van ByClaire Nr. 2 en Drops Muskat. Verschillende diktes, maar het lukt prima om dit samen te verwerken. 


Het etuitje heb ik omhaakt met touw. De grappig geknoopte sluiting vond ik terug in het boek Lov-ing Wool van Ingthings. 

Zo: tot de volgende keer, ik weet alleen niet wanneer...

8 opmerkingen:

  1. Herkenbaar. De tijd vliegt voorbij af en toe. En heus niet dat je niets doet maar om alles op social media bij te houden wordt soms ff te veel ;-)
    Instagram is dan iets makkelijker en sneller.

    Leuk het tunische haken. Ik heb laatst een haaknaald gekocht maar zie soms zo op tegen nieuwe dingen. Het is zo lekker om de bank tv te kijken en iets bekends te haken. Ook herkenbaar?
    Wellicht binnenkort pak ik het op.

    Leuke hoes, leuk idee met het touw erom heen.
    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I ♥ IT ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi, hier een zelfde soort probleem!
    Genoeg aan het freubelen, maar de tijd om het te bloggen....
    Mooie etui. Dat tunisch haken wil ik ook nog eens proberen als ik over een tijdje weer wat meer tijd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi! :) Lijkt me zeker eens leuk om dit te leren, ziet er zo professioneel uit. :)

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooie etui! Wat een prachtig, structuurrijk effect geeft dat tunesisch haken toch.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar, maar niets aan te doen! Je etui is prachtig geworden. Leuk dat tunisch haken, ik vind het een mooie techniek!

    Groet,
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen