Pagina's

woensdag 21 september 2016

Haakspiratie

En daar ben ik weer! Dit jaar een langere zomerstop dan andere jaren. Je huis in de verkoop zetten is namelijk best een dingetje en neemt enorm veel tijd in beslag. Maarre.... nu dan toch even een blogje!


Zaterdag 27 augustus mocht ik aanwezig zijn bij het bloggersevent en boekpresentatie van het boek Haakspiratie van Janneke Ansink. Wat een feestje!  


We maakten een begin met het haken van dit super leuke project uit het nieuwe boek. Helaas gaat rondjes haken (dus steken tellen...) en kletsen mij niet zo heel goed af. Thuis begon ik in alle rust dus helemaal opnieuw, met als resultaat dit mooie speldenkussenkopje. 


Meer info over het boek? Kijk dan even op de site van Jip by Jan

Fijne dag vandaag! Geniet van deze prachtige eerste herfstdag. 

3 opmerkingen:

  1. Helemaal mijn stijl ...
    Prachtig in het brocante kopje ...
    Bedankt voor de toffe tip ...
    Fijne woensdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is jouw versie ook mooi geworden! Gaaf ook met de parelrand erlangs! :) Fijne avond..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Past zo goed bij dit kopje! Top!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen