Pagina's

dinsdag 8 november 2016

sokken haken en verhuizen

Het is stil hier op het blog, maar absoluut niet stil in ons dagelijkse leventje. Zelfs zo niet stil, dat het tijd wordt om even een blogpauze te nemen. Eerst de gehaakte sokken laten zien en dan praat ik jullie bij.


Kreafabriek startte met een heuse sock-A-long: een lekker overzichtelijk haakproject van 5 weken met als resultaat heerlijk warme sokken. Voor alle info kijk je hier. Het leren label wat je ziet kocht ik bij Mez11


Voor mij was het precies een leuk project om op de haakpen te hebben. Een project wat precies kon tussen alle drukte door. 

Zoals ik jullie al in een eerder bericht gemeld heb, is na de zomervakantie ons huis in de verkoop gegaan. Na een zeer vlotte verkoop zitten we nu midden in een verhuizing. Eind november gaan we voor het eerst slapen in ons tijdelijk huis. Dus.... tijd om hier een paar weken off-line te gaan. Wil je het allemaal nog een beetje volgen? Kijk dan op Instagram

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sok! Fijn dat het allemaal zo snel gegaan is, maar ook een spannende tijd ga je nu in..succes en ik houd je een beetje bij op IG! ;) :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd je zeker bij op IG. Gezellig om mee te kijken met wat je zoal maakt en doet. Heel veel succes bij de tijdelijke verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het op IG al gezegd, maar ik vind je sokken echt geweldig!
    Veel succes!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sokken zijn mooi zeg! En succes met de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen