Pagina's

donderdag 9 maart 2017

Mooi van Draad pannenlappen

Hebben jullie het nieuwe boek van Mooi van Draad al gezien? Ik vind het een prachtig boek! 


Mijn eerste project uit dit boek zijn de leuke met structuur gehaakte pannenlappen. 


Of noem ze potholders, eigenlijk klinkt dat veel leuker! Vind ik dan...


In de voorraad lagen nog twee bolletjes Drops Belle en die waren prima geschikt voor dit kleine haakproject. Door de structuur in het haakwerk krijg je toch wel een dikkere pannenlap. 


Een klein beetje roze mocht niet ontbreken, dus zette ik nog een klein roze bloemetje op beide potholders. Ik leg ze nog even weg: voor de nieuwe keuken!

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig en het roze maakt het af!
    Doet me denken aan lentebloesem :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt en gehaakt zeg!
    Straks voor je nieuwe huis!
    heftig 2 x verhuizen...maar voor het goede doel!
    Fijne dag groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kende het boek nog niet. Leuk gedaan en vooral de keuze van de kleurtjes en dat roosje erbij vind ik top! O ja, toevallig hier beland. Leuke blog trouwens. Ben dan ook volger geworden :-))

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze echt geweldig leuk om te zien! Zo mooi met deze kleurencombinatie!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat grappig (en mooi natuurlijk) Pas geleden deed iemand me die haaksteken voor. Ziet er zo leuk uit.
    Mooie kleuren ook

    BeantwoordenVerwijderen