Pagina's

zaterdag 23 september 2017

Gehaakte mand

Alweer eventjes geleden kreeg ik een mooie grote bol cadeau met een stoere stevige draad. Het werd tijd om hier eens iets van te maken.


Aangezien ik de mand extra stevig wilde maken, heb ik het haakwerk na het haken in een lijm/waterbadje gestopt. Vervolgens opgespannen op zo'n ouderwetse zinken vuilnisemmer (was precies de goede maat....). En laten drogen maar. 


Het is gewoon gelukt! De mand blijft stevig staan, ook zonder fijne projectjes in de mand. 


Enige nadeel is, dat ik nu nog een mand heb om te vullen met projectjes... 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mand, tof label ook trouwens. En opgevuld met je volgende creatie in de maak vermoed ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor, zo'n stoere mand! Ik vind hem er heel leuk uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen